Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Kierownik Projektu / Asystent Kierownika Projektu

Kierownik Projektu / Asystent Kierownika Projektu

Firma Łączpol, lider branży telekomunikacyjnej, w związku z realizacją dużych projektów telekomunikacyjnych na terenie Polski wschodniej, zatrudni pracowników na stanowisko Kierownik Projektu oraz Asystent Kierownika Projektu (obszar: warmińsko-mazurski):

Oferujemy:
• pracę w stabilnej polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• pracę w młodym lecz doświadczonym zespole,
• uczestnictwo w dużych projektach infrastrukturalnych,
• dodatkowe ubezpieczenie,
• niezbędne narzędzia do pracy,
• atrakcyjny system premiowy.

Opis zadań na stanowisku:
• współpraca z firmami (pod)wykonawczymi z branży telekomunikacyjnej i teletechnicznej,
• pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych do współpracy przy projektach infrastrukturalnych,
• prowadzenie konsultacji z klientami i wykonawcami prac,
• organizowanie i prowadzenie spotkań zespołów projektowych,
• budowanie, wspieranie zespołu i wyznaczanie kierunku jego działania,
• tworzenie dokumentacji procesu prowadzenia projektu (plany projektów, harmonogramy, raporty ryzyka),
• rozliczenie projektu oraz dokonanie odbiorów produktów, etapów oraz całości projektu,
• cykliczne raportowanie Zarządowi Spółki statusu projektów.

Opis wymagań wobec kandydatów:
• wykształcenia wyższego technicznego (preferowane kierunki: telekomunikacja, elektrotechnika, budownictwo i pokrewne),
• znajomość branży telekomunikacyjnej,
• minimum 3-letniego doświadczenia w pracy na stanowisku Kierownik Projektu lub pokrewnym w branży telekomunikacyjnej/teletechnicznej,
• umiejętności identyfikacji ryzyka projektowego oraz dobrania odpowiednich narzędzi naprawczych,
• łatwości nawiązywania kontaktów i utrzymywania długoterminowych relacji biznesowych
• znajomości pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,
• umiejętności samodzielnej pracy oraz zdolność analitycznego myślenia,
• doskonałych umiejętności interpersonalnych, komunikacyjnych,
• umiejętności pracy pod presją czasu,
• prawo jazdy kat. B
Asystent Kierownika Projektu
Oferujemy:
• pracę w stabilnej polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• pracę w młodym lecz doświadczonym zespole,
• uczestnictwo w dużych projektach infrastrukturalnych,
• dodatkowe ubezpieczenie,
• niezbędne narzędzia do pracy,
• atrakcyjny system premiowy.

Opis zadań na stanowisku:
• wsparcie Kierownika Projektu w zakresie prowadzenia telekomunikacyjnych projektów inwestycyjnych,
• pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych do współpracy przy projektach infrastrukturalnych,
• bezpośredni nadzór nad wykonawcami prac,
• bieżąca weryfikacja statusu projektu z identyfikacją ryzyk,
• aktywny udział w spotkaniach zespołów projektowych,
• tworzenie dokumentacji procesu prowadzenia projektu (plany projektów, harmonogramy, raporty ryzyka),

Opis wymagań wobec kandydatów:
• wykształcenia wyższego technicznego (preferowane kierunki: telekomunikacja, elektrotechnika, budownictwo i pokrewne),
• minimum 2-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży telekomunikacyjnej/teletechnicznej,
• łatwości nawiązywania kontaktów i utrzymywania długoterminowych relacji biznesowych
• znajomości pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,
• samodzielność, odporność na stres, dobra organizacja pracy,
• wysoka kultura osobista i pracy, dyspozycyjność,
• prawo jazdy kat. B

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV, listu motywacyjnego wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres: pracuj@laczpol.pl
W tytule maila proszę określić stanowisko na które składana jest aplikacja. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.